بازی God of War Ragnarok هنوز آماده نمایش نیست

بازی God of War Ragnarok هنوز آماده نمایش نیست

چهار سال از روزی می‌گذرد که فرنچایز God of War راه‌اندازی مجدد نرم‌افزار خود را دید و آن را از نظر موفقیت تجاری و انتقادی به ارتفاعات کاملاً جدیدی رساند. با توجه به استقبال خوب از عنوان 2018، جای تعجب نیست که انتظار برای دنباله آن، God of War Ragnarok، بسیار طولانی بوده است. با توجه به اینکه انتظار می‌رود این بازی در سال 2022 عرضه شود، طرفداران امیدوار بودند که سونی به‌زودی به‌روزرسانی‌های جدیدی را در مورد بازی به اشتراک بگذارد اما به نظر می‌رسد که هنوز کاملاً به آن نرسیده‌ایم.

 

به مناسبت چهارمین سالگرد بازی God of War (2018)، استودیوی SIE Santa Monica، توسعه دهنده اخیراً پیامی از کارگردان خلاق بازی Cory Barlog در توییتر به اشتراک گذاشته است. بارلوگ پس از تشکر از طرفداران برای حمایتشان در بازی قبلی، مختصراً در مورد عاقبت آن صحبت کرد و گفت که در حالی که توسعه با تمام قوا پیش می رود، تیم هنوز آماده نمایش چیز جدیدی نیست.

 

بارلوگ گفت: ما چیز زیادی در این مورد نگفته‌ایم. این به این دلیل است که همه سرشان پایین است و سخت مشغول کار هستند.

 

او افزود: در حال حاضر آنقدر در جریان است که فقط آرزو می‌کنم بتوانم آن را با شما به اشتراک بگذارم، اما برای نمایش آماده نیست اما من به شما تضمین می‌دهم، همان لحظه، همان لحظه که چیزی داشتیم که آماده به اشتراک گذاشتن آن هستیم، آن را به اشتراک می‌گذاریم. چون نمی‌خواهیم هیچ‌کدام از اینها را متوقف کنیم. پس بدانید که چیز جالبی در راه است، و ما، همه اینجا در سانتا مونیکا، به‌طور باورنکردنی از حمایتی که از ما کردید سپاسگزاریم.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5673

خبرنامه بازی ها

گالری